ONLINE FORMULÁR
Nemáte z dodaného tovaru radosť a chcete ho do 14 dní vrátiť? Je poškodené? Alebo ho chcete vymeniť za iný produkt? Je to jednoduché.
Prvým krokom je detailne vyplniť nasledujúci elektronický formulár. Vďaka službe Retino budete mať proces vrátenia, výmeny či reklamácie pod kontrolou od začiatku, až do konca. Iste Vás milo prekvapí, ako u nás tovar ľahko a rýchlo vymeníte alebo vrátite.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je nutné vrátiť nepoškodený tovar, bez známok používania v pôvodnom nepoškodenom obale.
Vrátený tovar riadne zabaľte do papierovej krabice a odneste ho do Vami zvoleného výdajného miesta v sieti Zásielkovňa alebo PPL Parcel Shop. V prípade, že tovar nebude riadne zabalený, bude Vám reklamácia zamietnutá. Akonáhle sa balíček vráti k nám, skontrolujeme ho a pošleme buď to peniaze za vrátený tovar späť na účet do 10 pracovných dní alebo požadovaný nový produkt.
V prípade, že ste k nákupu obdržali darček zadarmo a Vaša objednávka už pri vrátení produktov nespĺňa podmienky danej akcie, prosíme o vrátenie obdržaného darčeka. V prípade nedodržania podmienky, bude tento produkt spoplatnený.
Odstúpenie zo zmluvy: Náklady znáša zákazník. Pošlite nám tovar cez poštu, kuriérsku spoločnosť, alebo jednoducho cez formulár uhraďte poplatok za GLS vyzdvihnutie balíka u Vás doma.
Reklamácie: Náklady znášame my, keď si vyberiete našu zásielkovňu. Vygenerujeme Vám štítok a stačí balík zaniesť do akejkoľvek zásielkovne a oni nám ho už doručia.